Første signering i boks
David Watson er en angripende midtbanespiller og skal nå være med Bolton i Championship. Foto: bwfc.co.uk
Den første som signerer for Bolton Wanderers før Championship-sesongen er en midtbanespiller.
David Watson (21) har signert en 3-års kontrakt med mulighet til 12 måneders forlengelse.
Watson kommer fra Skottland og har spilt for Kilmarnock siden 2021. Der ble det 114 kamper og 12 mål. I tillegg spiller han for det skotske U21 landslaget. Der har han siden 2024 fått 10 kamper og satt ballen i mål en gang ifølge wikipedia.
– It’s a different challenge for me as I’ve never left Scottish football. I’m really looking forward to it and I can’t wait to get started. I absolutely loved my time at Kilmarnock. It’s my home club and it will always have a special place in my heart. I loved every minute of being there, but I just felt it was time for me to move on and go and do something different, so I’m really excited to get going, sier han til Wanderers TV/bwfc.co.uk.
Videre sier han:
– It’s a new challenge and I can’t wait to get going and meet the gaffer and all the boys and get going for pre-season.
Han vil fullføre overgangen når sommerens overgangsvindu åpner 15. juni.
Oppdag mer fra Trotters online
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.