Haster om du skal ha billett!
-Det koker på billettkontoret! Alle som ønsker billettter til Wembley må gi beskjed i dag mandag 18.mai.
Vi kan ikke sitte å holde på billetter ettersom det høyst sannsynlig blir utsolgt innen kort tid. Meld fra til bolton.norge@gmail.com nå.
Vi har dessverre ikke prisene enda, de kommer forhåpentligvis i løpet av dagen.
Er du ikke medlem i BWSCN må du melde deg inn hos oss først. Men dette må skje i dag!
Spørsmål rettes til Eirik på 924 90 904 eller bolton.norge@gmail.com
Oppdag mer fra Trotters online
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.