Spillere har forlatt Bolton
Jordi Osei-Tutu, Kyle Dempsey og George Johnston har ikke fått ny kontrakt med klubben. Laget av bwfc.co.uk
George Johnston, Kyle Dempsey og Jordi Osei-Tutu har forlatt klubben som free agents.
Trioen har ikke blitt tilbudt nye kontrakter og er derfor ferdig i Bolton Wanderers sammen med Carlos Mendes Gomes – som tilbrakte mesteparten av 2025/26-sesongen på lån hos Exeter City.
Lånespillerne Johnny Kenny, Rob Apter, Ibrahim Cissoko, Marcus Forss, Corey Blackett-Taylor, Mason Burstow og Amario Cozier-Duberry har alle returnert til sine moderklubber etter å ha hjulpet Steven Schumachers lag med å rykke opp fra League One til Championship.
Klubben takker Osei-Tutu, Johnston og Dempsey for deres bidrag i løpet av tiden sin i klubben – samt de som har vært fremtredende som lånespillere i løpet av denne sesongen. Bolton Wanderers ønsker dem og alle de avtroppende spillerne videre suksess i fremtiden, skriver klubben på sin nettside.
Dette er spillere som er under kontrakt med klubben pr 27. mai:
Jack Bonham
Nathan Broome
Cyrus Christie
Ruben Rodrigues
Sam Dalby
Ethan Erhahon
Chris Forino
Thierry Gale
David Harrington
John McAtee
Joel Randall
Josh Sheehan
Richard Taylor
Eoin Toal
Max Conway
Xavier Simons
Lewis Temple
Charlie Warren
Luke Hutchinson
Sam Inwood
David Abimbola
Harley Irwin
Lucas Kirkpatrick
Daeshon Lawrence
Harry Leigh
Conor Lewis
Luke Lomax
Jack Mawditt
Sam O’Neill
Emile Oliver
Harrison Rice
Toby Ritchie
Sonny Sharples-Ahmed
Oppdag mer fra Trotters online
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.